Missions


1-2 2-2




Freegospelchurch wil u graag voorstellen aan Gods missie van Kaleem Saleem uit Pakistan.

Kaleem_Piano_11


 De Onvervulde Droom | The Unfulfilled Dream

(Klik op bovenstaande link om de nieuwsbrief (PDF) te downloaden)


Een man naar Gods hart. Wij als gemeente willen graag zijn bediening ondersteunen door samen te werken en hem structueel uit te nodigen in de gemeente.

Hier vindt u een samenvattend verhaal van Kaleem betreffende zijn missie om het volk van iedere natie met het verlossend woord van God te kunnen bereiken.


Ik ben opgegroeid in Pakistan in een christelijk gezin. De meeste mensen denken niet direct aan het Christendom wanneer ze iets horen over dit land. Echter zijn we in grote minderheid. Ondanks alle strijd maken wij in Pakistan Gods barmhartige liefde bekend in verschillende afgelegen steden en wijken waardoor we soms een hoge prijs moeten betalen.


Ik ben een muzikant / songwriter / aanbidder met een diepe, barmhartige ziel en een radicale hart voor Jezus. Een gevoelig mens met een hart dat uitgaat en verlangt naar avondtuur in de Heer.

Er zijn nog een hoop uitdagingen waarvan ik, in sommige, nog steeds mijzelf aan het ontdekken ben wat er voor mij precies is weggelegd. Ik leer dat er schoonheid in tranen is, kracht in vergeving en vrede in gevechten.

Mijn hart verlangt erna om leven en liefde te brengen op de donkerste plekken van de wereld om zo Gods waarheid te mogen verkondigen.

All2All is een oproep voor alle gemeenten Gods om elke natie werdeldwijd te bereiken met het Evangelie. Iedereen is geroepen tot verkondiging van Gods woord om een contrast te vormen tussen God en deze Wereld. Man of vrouw, Jood en Griek, kortom elke natie. Wij allen mogen tot God komen en Zijn genezing ervaren. Gods hart is er voor elke natie wat betekend dat er verlossing en genezing is voor iedereen. Geen land of cultuur begrenst dit om deze liefde te kunnen ontvangen. In de wereld wordt dit helaas anders gezien maar je bent niet een persoon zonder keuze!

God heeft de mens met een vrije keuze geschapen zodat je kunt kiezen om Hem te volgen. God heeft een belangerijke boodschap voor eenieder op deze wereld en dat moet uitgedragen worden.

Waar je ook bent of vandaan komt, U bent van harte welkom om tot Hem te komen. Jongeren, ouderen, iedere huidskleur, God maakt geen verschil. Kom en ervaar wat God in staat is om te doen door mensen wiens harten volledig aan Hem zijn toegewijd, daarin wil Gods Geest manifisteren.

Mijn hart gaat erna uit om te zien hoe mensen worden verzoend met God.

Gods hart is er voor iedereen. Zijn hart is gastvrij en je mag komen zoals je bent. Welk verleden je ook hebt, wat je ook hebt gedaan. Het maakt niet uit welke verleden jij draagt.

Zijn woord en liefde mag gehoord en ervaren worden van het Oosten naar het Westen, van het Westen naar de rest....!

Nu is het tijd om elke natie te bereiken door Zijn Liefde te praktiseren en uit te dragen.

Welk  gesprek is er nodig, welke nood het hoogst, waar is het licht nodig? In de diepste duisterste plaatsen waar niemand anders dan Gods Geest ze kan bereiken,

God Bless you

Kaleem Saleem


Ps. Kaleem heeft uw steun hard nodig. In 2014 zijn de regels met name op fanancieël gebied door de regering voor het werk als missionair enorm aangescherpt. Om het Visum voor een duur van 3 jaar te verlengen, dient er minimaal een bedrag van 1485,65 Euro aan maandelijkse donaties behaald te worden.Wenst u Kaleem maandelijks of eenmalig te ondersteunen? Download dan HIER het formulier en stuur dit naar

kaleemsaleem72@gmail.com

Heel erg bedankt voor uw ondersteuning.


www.youtube.com/user/kaleemsaleem36

https://www.youtube.com/channel/UCP048S8n5MalCwA9A_gLpbQ

https://www.youtube.com/channel/UCApui-PtM9DlSJSwDD-CXxg

https://www.youtube.com/user/worshipconcerts

https://www.youtube.com/user/All2AllStudios

                               

Klik hier om meer te lezen over Herstel ons, Vernieuw onze dagen als van ouds.




Giften zijn van harte welkom op rekeningnummer: NL77RABO0154027588